Some times you just need to say the truth and don´t ceep quiet!

Ridningen idag gick ganska dåligt. Valde nämligen att hoppa av lektionen efter 40 min. Hästen var alldeles för pigg och sprallig, lyssnade inte ett skit på mig. Bara drog, drog och drog. Så tillslut fick jag nog och hoppade av, var så rädd att jag skulle ramla av och göra illa min hand. Synd att jag missade hopplektionen men vill inte riskera att skada handen som sagt.
Men vad har ni andra fina gjort idag då?

Förutom ridningen var jag i skolan idag och redovisade Engelskan, fick inte så jätte bra betyg men är gaska nöjd ändå. Det var även skönt att träffa alla polare igen! :)


¨
Arkivbild


Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0