Ridning med Dina :)

Hej hej :) Idag så red jag Dina :) För första gången. Hon var sjukt duktig i dressyr, men lite för lätt att ställa och böja ibland. Men hennes galopp var jättemysig. Tror jag hade lite ojämna stigläder, för jag tappade den högra i galoppen två gånger innan jag sket i dem och körde utan ;D Har ju en hyfsat bra balans, så det funkar ju :) Hon var riktigt stor också, plus att hon hade världens sår bakom sadeln. Tur att jag inte behövde använda ridspöt i alla fall ;)

Jag anmälde mig även till seriehoppningen idag :) Blir alltså att hoppa nästa söndag :) Har önskat mig Roberta, men vi får se vem det blir som jag får ;) Sa även hejdå till sötaste Albin. Han är bara hyrd(?) av ridskolan. Så nu ska han flytta igen :3 Någon gång i helgen blir det i alla fall. Men han är sjukt snäll och mysig att rida, så är glad att jag fick rida honom några gånger :) Kommer bara sakna hans flygande galopp :(


Skötte sötaste Spirit. Eller jag mockade och fixade till boxen bara. Haha. Hon gick i hagen hela tiden. Men jag smörjde in hennes sadel och hennes träns och gav henne kvällshavren innan jag stack :)

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0