MVG barn i Biologi

OMG. Jag fick tillbaka NO provet i Biologi. Seriöst. Min reaktion. Jag hoppade till med stolen, skrek till, började skaka, skrattade och började nästan gråta. Blir alltid så när jag får A på ett prov. Haha. Den lilla bokstaven betyder så *** mycket för mig. Jag är seriös.

Men i alla fall så kom jag hem från dansen för en stund sedan. De har en hund där som är sjukt gullig. Hon la sig ner på sidan och allt. Så söt. Fast hon är en golvmopp. Eller ser ut som en i alla fall. Haha.


Jag vill resa iväg igen, seriöst. Sol, fina bilder, sol, hav, bad, alla finfina djur, bad och bad. Haha.

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0