Match mot Knäppmora och Fagersta

Hej, förlåt att jag aldrig skrev igår. Var så trött eefter matchen! Det gick iaf bra, vi vann med 4-2 och det var ju super!
Idag då så spelade vi mot Fagersta och det gick inte lika bra. Vi förlorade tyvärr men 4-2 men kämpade super bra!;)

Efter matchen åkta jag, Emma och Amanda till McDonalds och käka! Det var fun! När jag senare kom hem så gick jag ut på fältet med mitt zoom objektiv och fotade en massa svanar som var där! Fick massa coola bilder!

Bilder från igår:
1. Wilma
2. Tipawan







Bilder från idag, brunetten Emma och den askblonda Amanda! ;)














Hemma hos mig!:









Det är copyright på alla bilder! ;)


Söta Små Kommentarer
Postat av: FELICIA

Hej!

Jag känner Amanda;D Hon och jag var idag efter ni hade spelat match och ätit på Mc donalds, och så ba såg jag bilder på henne, haha xD



Kram

2012-03-11 @ 19:03:50
URL: http://fellisyta.blogg.se/
Postat av: AKMnda

2012-03-11 @ 19:16:47
Postat av: Amanda

Hahah xD fett snygga saåå ♥

2012-03-11 @ 19:17:29
Postat av: Tipawan

Vad söt blogg du har min sötnos ::<3<3

2012-03-11 @ 20:02:15

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0