Fredag kväll :D

Nu är det nog snart dags att sova. Men ska nog ta fram kameran och testa lite inställningar på den :) Fotar nästan alltid med auto. Om det blir finfint väder imorgon så kommer jag nog dra till backen och ta massor av kort. Det är tävling där då, vem som helst får vara med. Men jag känner mig inte redo för det denna säsong. Kan ju nämna att jag är dötörstig och ska till stallet på torsdag ;D

Ska även beställa ridläger i helgen tror jag ;D Kommer nog åka dit helt forever alone. Elli ska på ett dagridläger som jag inte vill gå på och Alina måste betala 4100 :- själv :/ Men jag får i alla fall åka och träffa nya folk och hästar :) 

Tugga på kompis ;D

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0