Tio saker ni kanske inte visste om mig ♥

♥ Jag tänkte sluta rida efter att jag nästan ramlat av en häst (Roberta). Men jag var för feg för att säga det. Det var ju tur!
♥ Mitt hår var spikrakt när jag var liten.
♥ Jag var världens IG barn när jag gick i grundskolan.
♥ Jag hatade Roberta (häst) tills för ca ett år sedan då jag började rida henne igen, och nu är hon typ min favorit häst. Haha!
♥ Jag är mörkrädd. Blev det efter att jag läst boken Cujo. Haha...
♥ Jag började mitt intresse för fotografering på allvar när jag fick min systemkamera.
♥ Jag klipper mina naglar hela tiden. Har kortare naglar än pappa ibland. Haha!
♥ Jag var sjukt blyg i låg och mellan stadiet. Haha...
♥ Jag älskar att bada. Men gör inte det så ofta, tyvärr.
♥ Jag vill ha rött hår och gröna ögon, om jag fick byta ut ögon och hår färg. Men jag vill inte färga håret eller skaffa linser. Haha.

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0