Tagit över Adams dator! ;)

Japp, sitter bredvid Adam och håller på med hans jätte fina dator! ;D
Aja, idag är det gymmpa och då är det simning som gäller, det ska bli kul att simma! :)
Senare på dagen så ska jag stanna kvar i skolan till klockan 18.00 för då är det info kväll ( :/ ). Det håller på i två timmar och det jag ska göra är väll att informera nya som kanske ska börja här om Kunskapsskolan. ;P
Men det bästa med detta är att man får komptid, så jag kan sluta två timmar tidigare när jag vill! :DDD

Aja nu får Adam damp på mig och vill ha tillbaka sin dator, så måste gå! Ses sötisar! ;)


Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0