Stand strong and it will pay off

Yeay! Fett rolig dag jag haft idag! Först så var det skola, och jag pluggade as mycket till ett kemi och biologi prov som vi skulle ha på eftermiddagen. Men när jag pluggat ett tag orkade jag inte mer, så jag gick ner till bilden och började jobba med vårat uppdrag.
 Det är att göra en "fotodagboK" eller något liknande xD
Så jag fick låna en kamera från skolan och så började jag ta lite bilder som jag kunde ta på skolan, när jag var klar så gick jag tillbaka till bildsalen. Satte mig vid en dator och började jobba me Photoshop! Me ♥ Photshop!

Det blev sjukt bra bilder!
Har tyvärr inte dom på denna dator men kanske kan skicka över dom senare. När jag redigerat och hållt på och lekt lite med bilderna så var det tags för lunch, så jag gick och åt lite. Och sedan var jag på bara någon sekund tillbaka i bildsalen igen! xD

Egentligen får man inte vara där när ingen lärare är där, men bildläraren Åsa sa att jag fick om jag skötte mig! Så jag stannade kvar, tog lite bilder och satt och redigerade dom lite på photoshop för skojsskull! :D
Och jag lyckades faktiskt skicka över dom till denna datorn!;)

Kommer ett till inlägg snart, kanske blir lite tråkigt att läsa om det blir för långt! :P




Det blev inte så bra skärpa på den, men aja!;)




Haha, den blev kanske lite tråkig, Eller vad tycker ni?:)


Söta Små Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej men bilderna var skitfina! Den sista kanske var lite tråkig och enkel men med lite mer redigeringar så blir den nog super!:)

2012-01-25 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0