Stan med Mira och Mikaela!;)♥

Hej, idag var jag på stan med Mira och Mikaela Sjukt kul! ( eller lite dålig stämning i början menmen!;P ) Vi gick runt lite och "galloperade" med My Little Ponny hästar. Eller Mikaela gjorde det iaf!;) Har lite funny bilder jag ska fixa o så, så ska ni få dom senare!:D
Aja, efter lite flummiga stunder så gick vi t Espresso house och fikade. Alla blev så himloa trötta! :* Nu får min brorsa lack på mig och vill ha datorn så ska dra! Men ska försöka få upp bilderna idag om jag får lite mer tid vid datorn. Annars får ni dom råa! xD
- Kyss


I´m hot hot, i´m so delicious!


Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0