Stallet ♥

Japp idag var jag i stallet och jobbade lite, hhaha. Jag gick ut och "rastade" en häst i ridhuset som hetert Robin. När vi kom dit så var det en ung hingst som hoppade på ena sidan av ridhuset, så jag och Robin höll oss på andra sidan. Och sen helt flöttsligt kommer unghästen ( med ryttar ) till våran sida och skrämmer Robin så han började stegra o allt O.o Jag släppte ju såklart taget om honom för jag ville inte riskera att skada min hand igen och sen efter ett tag så rusar han ut ur ridhuset. Så jag började gå efter honom, och då står han och väntar lungt och fint utanför stallet ^^ Hahha hur duktig kan man va?

- en blöt fin kyss från Charlie ♥


Foto: Klara
Kamera: Nikon D3100



Söta Små Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag vill att du videobloggar !!! det är mycket roligare tycker jag och andra!...

2012-01-13 @ 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0