Shopping på Media Markt ♥

Imorgon så ska jag till Media Markt. Vi behöver någon ny kolsyrepatron elller något liknande till våran soda streem (stavning?). Så då ska jag passa på att köpa ett objektiv till min kamera. Men jag har svårt att bestämma mig. Plus att jag inte vet om alla objektiv fungerar till min kamera, de som jag tittar på alltså. Kan inte bestämma mig om jag ska köpa ett mark objektiv eller ett vidvinkelobjektiv. Fast kommer ha råd med det andra ändå, om några månader. Hehe...
För att inlägget inte ska bli bildlöst så får ni se lite bilder som jag tagit nu i veckan.

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0