Scheman och läxor

Bara för att man gör ett finfint schema så skiter allt sig. Woho. Hade planerat att titta på tre olika serier, blogga vid sju, göra engelska läxan vid tre och NO rapporten vid fyra. Men engelskan drog ut på tiden, sen så var det middag, efter det så fixade jag inbjudningskort, när jag var klar, klockan sju satt jag mig och tittade på top model, säsong 1. Haha. I alla fall så hann jag duscha, eftersom det är onödigt att göra det imorgon när jag ändå ska duscha efter ridningen.
Bjuder på gamla bilder på Mudde, som var min kanin.
Inte de bästa bilderna. Men det är minnen <3. Du är saknad sockertopp <3

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0