Ridning - Hoppning - Med Choko - Sedan - Spirit

Var ju och red idag, vilket var skoj :D Var sist att välja, och jag hade sagt att jag skulle ta Roberta eller Choko. Roberta blev tagen, så då blev det min lilla party pingla Choko :D Hon är sjukt duktig på att hoppa, så jag är sjukt nöjd med lektionen :D Men roberta hade lite damp på Choko. Haha. Så fort hon kom nära Roberta så blev Roberta halvgalen. Awi <3

Vi skulle räkna galoppsprång mellan hindrerna. Först så tog Choko 5 stycken galoppsprång mellan, sen bara fyra, som alla större hästar gjorde. Fast Choko är liiiten :D Efter lektionen så var hon jättegullug :D

Jag och Alva gick ut med Oboj i stora ridhuset och gick runt med honom :D Han var så sjukt liten gämfört med hästarna som red där. Haha. gullgubbe <3 Han är faktiskt 23 år gammal. Det trodde ni inte va? Han som är så busig ;D

Sedan skötte ag superpinglan Spirit. Hon var helt sjukt gullig som vanligt :) Jag fick ge henne hö också :) Hon var lite crazy innan och hoppade runt lite. Haha. Gullungen <3

Denna gullunge nedanför red jag idag :D


Sen skötte jag Spirit, som nästan alla redan måste veta vem det är. Haha.



Jag har inte tagit bilderna, utan båda är från ridskolans hemsida :)


Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0