Photoshop!:DDD

Jaa! äntligen har min photoshop laddats ner! ;DD
Fett glad män är då !:)
Aja, sitter och försöker komma på hur programet fungerar, är så van med photoshop elements ;)

Förrutom att min photoshop funkar så var jag hos doktorn idag och pratade om min huvudvärk och mina blodsocker kickar ( O.o ) Och huvudvärken berode troligtvis på att jag hade typ migrän och blodsocker kickarna betyde att jag var mycket känlsig för socker, så jag får inte äta godis eller annat liknande som innehåller mycket socker!!!! ;OOOOO

Fast lite godis får man ju klart äta! ;D


Söta Små Kommentarer
Postat av: agnes

Har också problem med min huvudvärk!! <3

2012-01-18 @ 19:57:07

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0