Orange i mitt ♥

Jag har blivit helt, totalt kär i orange. Hjärta ♥
Idag så har jag varit i skolan. Haha. Först hade vi mentorstid, tråkigt som vanligt, det ända som var bra var nog att vi kommer att få praoa 10-13 april. Alltså från 10 april till fredag den trettonde april. Hade tänkt att praoa på ett hunddagis. Men först så måste jag prata med pappa, eftersom han känner en som har hunddagis :D Tror det finns katter där också :D Toppen! Förra gången jag praoade så gjorde jag det på ett dagis, usch vad tråkigt det var. Haha. Jag och små barn fungerar inte bra ihop, haha.
Efter det så hade vi hemkunskap. Vi skulle laga mat från vårat hemland. Det gick sjukt bra, men mina pannbiffar var dåligt kryddade tyvärr. Snyft ♥ Min favorit var någon kyklingsak :D Han som gjorde den hade bara slängt i massor av olika kryddor. Haha.
Sen så var det Svenska och jag arbetade vidare med mina argument till debattskiten som vi ska ha imorgon :)
Senare under dagen så hade vi två timmars bild. Jag fick damp på min dator först, eftersom den inte ville starta. Men tillslut kom jag in och skrev ner evenemangsbeskrivningen som man skulle göra. Efter jag hade gjort det så började jag med min affisch. Jag ska rita en häst som hoppar över ett hinder. Det är sjukt svårt kan jag säga. Så i helgen så ska jag lära mig att rita hästar, steg för steg. Woho! Eller imorgon! Haha.
Bilder från i december, 2011.

Söta Små Kommentarer
Postat av: Angelica

Du tar sjukt bra bilder Klara! Lägga upp några tips?

Skulle behöva det och det är intressant att läsa!:D

2012-01-26 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0