Nytt fynd idag

Idag så var jag som sagt på Media markt och köpte ett objektiv. Efter väldigt mycket tänkande så valde jag ett macro objektiv som jag har önskat mig i över ett år. Är supernöjd med det också. Fast det kostade 3990:- så lite pank är man ju nu. Haha. Har en krona kvar nu. I alla fall så kommer bilder som jag använt mitt nya objektiv till imorgon. Sitter framför skoldatorn nu. Håller på att göra klart min novell som ska skickas in nu på lovet. Så ja. Bättre sent än aldrig? Eller vad säger man. Haha. Måste göra min bilrapport också. Men såklart så är frågorna i skolan. Jippi -.- Men i alla fall så fick jag B i teknik utan att ha gjort uppgiften helt klart.
Bjuder på gamla mobilbilder från ca 2 år sen. Eller tre... Aja, i alla fall något att se. Varning för sjukt dålig kvalité.
Min förra kanin Mudde.
Suddig som sjutton. Men det är i alla fall Mudde igen.
Jag och Chinara. WTF, jag hade mina gråa ridbyxor.
Katter. Haha.
Kom på att jag hade lite bilder från min systemkamera. Så ja, visar väl dem.
Katt som bor på Fridas gata.
Alla släppte iväg sina ballonger där. Haha. Helles gick sönder också.

Söta Små Kommentarer
Postat av: Magda

Bilden under du och hästen, den med två katter, är det Molle?!=)=)

2012-01-11 @ 12:40:59
Postat av: Klara

Det är en katt som bor eller bodde på min kompis gata :)

2012-01-11 @ 19:31:39
URL: http://kissekattmjau.blogg.se/
Postat av: Magda

Hahahahah, ok fast det ser precis ut som Molle! =)

2012-01-11 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0