Nytt år med mig ♥

Jag bloggade aldrig igår. Haha. Mådde sjukt dåligt på förmiddagen. Usch. På eftermiddagen så kom Helle och Frida. De överaskade mig. Haha! Så vi hade kul och körde Cluedo! Vann aldrig... Hehe...
Idag har jag varit hemma och kört Cluedo igen. Det är beroende framkallande ju. Haha.
Det blir en bildbomb från nyår. Har inte kollat igenom bilderna ännu. Så de är säkert inte alls fina.
Jag fick äntligen min efterlängtade bild på månen. Haha!
Det var lite bilder från Nyårsaftonen! Haha. Gott nytt år igen!

Söta Små Kommentarer
Postat av: linneazz

hej jag undrar vad din kamera heter , är den bra och hur mke den kostar??

2012-01-17 @ 14:40:17
URL: http://linneazzlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0