Nu sjutton ska jag vinna!

Jag ska debattera imorgon om vadför man borde införa dödsstraff i Sverige igen. Haha, egentligen är jag emot dödsstraff, men man fick inte välja tyvärr. Men jag ska ändå vinna. Vinna eller försvinna. Haha :D
Önska mig lycka till :D Om jag är bra på detta imorgon kanske jag kan höja mitt Svenska betyg till ett B. Eller vad tror ni?


Denna pingla ska jag träffa på fredag! Woho :D bilden ville inte rotera sig. Fy.



Söta Små Kommentarer
Postat av: Lina

Jätte fin häst! Fast Vinette är finare!

2012-01-26 @ 19:47:54
Postat av: Daniella

Fin häst, Spirit eller? :)<3333

2012-01-26 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0