Mellanmål x)

Japp, har precis håvat i mig en stor skål "Hallon yogurt ". Jag själv tycker att den är super god och tänkte att jag skulle kunna dela med mig av reeptet! ;)

Det du behöver:
Frysna hallon
socker ( olika mycket beroende hur socker beroende du är ;P )
Naturell yogurt

och sen en skål o sked osv.




Såhär gör du:
Du ställer in en skål med frysna hallon i mikron, låt dom stå där tills dom Nästan är tinade. Dom ska fortfarande vara lite kalla. Under tiden dom håller på att tina så kan du hälla upp yogurten i en skål och sedan lite socker i yogurten. Jag tar ungefär en halv mat sked ( jag vet det är ganska mycket, menmen ) men man tar så mycket man själv känner för. Sedan när hallonen är klara så häller du i dom i yogurten och sockret och rör om.

Sedan är det bara att äta! ;)





Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0