Lördagskväll med yxmördare!xD

Haha, nejdå! Vi hade då ett par vänner över på middag hos oss som jag skrev i ett tidigare inlägg. Det var sjukt trevligt, och maten var väldigt uppskattad av gästerna. Tog tyvärr inte några bilder på middagen, hade så mysigt. Men här har ni en finfin bild på söta Denise! ( Som var med på middagen! xD )



Tyvärr har min dator strulat igen så kan tyvärr inte använda den just nu. Så jag lånar brorsans dator så har tyvärr inga bra bilder på denna dator, men en gammal bild jag har här kan jag väll bjuda på!;D



Jag och bästa Oliva
( Hon var ej med vi på middagen;) )


Söta Små Kommentarer
Postat av: Anna

Sjukt fina allihop!;)♥

2012-01-29 @ 16:41:12

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0