Lördag - Söndag

Förlåt för att jag inte bloggat så mycket i helgen. Men har varit med kompisar hela helgen :P
Lördag - I lördags så åkte jag ner på stan med Helle och Petronella. Jag fick hem ett skissblock, en ny pennvässare, ett kluddsudd och nya örhängen :D Jag gick i fel håll i en rulltrappa, vi åt kebab 8D och vi åkte skrapanhissen (första gången för mig). Sjukt skoj. Sen så köpte vi massa snacks till kvällen och sedan åkte vi hem till Helle.
Ca klockan halv sex så kom Frida också :D Då lagade vi mat och tittade på fiiilm :D Det var sjukt skoj :D Efter första filmen behövde Petronella åka heem :( Men vi tittade vidare på den andra fiilmen i alla fall :)
Söndag - Idag så åkte jag och Helle skidor hela dagen :D Det var sjukt skoj :D Jag åkte för första gången :D Ramlade en gång i lilla liften. Haha. Råkade typ sätta mig ner xD Haha. Lärde mig att svänga typ direkt xD Haha. Men jag åker för fort och gör för stora svängar xD Åkte med stavar direkt xD
Ramlade i ankarliften första gången xD Haha. Sen så ramlade jag tre gånger i de stora backarna xD Två gånger ramlade jag bara för att några satt mitt i backen där jag gillade att åka. Snowboardnybörjare -.- Men annars så gick det bra :D efter det så åkte vi lite skridskor och sedan var vi hos Helle :D Nu ska jag göra spanska läxan, sen duscha och göra läsläxan :) Godnatt alla :)
Bilder från igår:
Hhaha. Pappa sågade i en fisk xD
Godnatt :)

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0