Laddar in nya bilder ♥

Håller på att ladda in bilder från idag nu! Haha! Jag hoppas att jag får upp dem på bloggen idag också. Jag brukar vara dålig på det. Men i alla fall så har jag fixat en ny såndär namnunderskrift eller vad man nu kallar det. Från svart till orange :D Klarade av att trycka fram en smiley. Brukar inte göra det i bloggen. Vill verka seriös. Haha...
I alla fall. Vad tycker ni? Den nya eller den gamla? Vilken var finast? Själv tycker jag den orangea. Där kom min riktiga handstil in också. Så det är ju mer personligt.
Nu och förut:
Lilla systers flätor som hon hade i håret förut! Ni hittar hennes blogg HÄR!

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0