Gash vad det går segt.'-

Aa, som ni såg i tidigare inlägg för ett tag sedan var ju ett utav mina nyårslöften att jobba bättre och satsa mer på skolan. Men det går ju inte så bra. Har inte riktigt kommit igång med allt jobb och så men jag är i alla fall på väg framåt! ;D

Aja, idag har jag inte gjort så mycket mer än att vart i skolan och sedan när jag kom hem hållt på och fipplat lite med photoshop !:) Någon som är bra på photoshop?? Skulle behöva lite tips, är ganska usel när det gäller photoshop ! xD Aja, nu har mamma börjat tjata på mig att jag ska plocka ut disken så ska väll ta och göra det. Ska försöka blogga oftare, men nu måste jag gå!

- kyss, Alina



Söta Små Kommentarer
Postat av: elin

jätte fin blogg ! :D

2012-01-19 @ 19:13:28
URL: http://elinbergsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0