Fredag den 13

Jag tror att alla har sagt det idag. Haha. Red idag också, såklart så väljer man en häst som man aldrig har ridit innan. Gissa vad som händer? Jo, man ramlar av, såklart. Haha. Inte skylla på pållen, han blev bara rädd för några som stog och tog kort på sin kompis, med blixt och allt. Man bara WTF?? Vet ni inte att man inte får ta kort med blixt. Åh, skulle inte ha ramlat av annars. Grrr... I alla fall så har jag lämnat alla inbjudningskort utom ett, känn dig forever alone Micka. Haha.
Nu ska jag titta på Vampire Diaries. Bjuder såklart på någon bild från i somras, hästbilder. Puss <3
Den bilden som jag har visat upp där jag hoppar, den är fail. Jag fattar inte varför jag inte står upp. Haha, WTF? I alla fall så är det jag och min ridlägerhäst Molly på alla bilder typ :)

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0