Bild all day long

hahha, det blev lite SvengElska i rubriken idag!;) Japp idag hade jag iaf bild hela dagen tekniskt sett! Det är skitkul! Me ♥ Bild + Photoshop! xD
Aja, jag gick med killarna till mälaren idag ochtog lite bilder till ett skolprojekt! Riktigt kul, var ute på isen och gick lite. Och när vi stog ganska långt ute så hörde vi hur isen bara började knaka as högt! Alla bara stelnade och började sedan springa så fort vi kunnde tillbaka! Duktiga vi är!

Iaf, senare på dagen var det ju innebandy som vanligt, och det var j såklart kul!;) Imorgon så ska jag och mamma köpa ny klubba och ett par innebandyglasögon!:D I can´t wait!
Jag tror att jag vill ha en knall grön eller blå klubba!:D

Här får ni en finfin bild jag redigerade i skolan, och ni ska få lite fina bilder från idag när vi var på isen och så imorgon eller i övermorgon. Beror på om jag kan skicka bilderna från skolan eller inte!;)



Foto: Alina
Kamera: Någon Samsung från skolan xD
Redigerare: Alina ofc!;)



Söta Små Kommentarer
Postat av: Agnes sandvall

jag vill var amed :)

2012-01-26 @ 19:33:02
URL: http://fotonnn.blogg.se/
Postat av: Lova

Jätte fin blogg båda två!

Alina kanske kan skriva lite kortare inlägg. Förstår att du har mycket att skriva om men tänkte bara säga!;)

2012-01-26 @ 19:50:56

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0