Vår snart :)?

Åh. Det är hela 7.5 grader ute, Klony och Taco är ute och jag vill ut! Det är ett några tecken på att det är vår. Jag fick lust att cykla också. Haha. Jag som inte är ett så stort 'fan' av min cykel. Aja. Ska dra ut snart och fota massor, filma in ett videoinlägg m.m. Så vi ses om ett tag :)
Alltså ååh. Jag kan j för sjutton gå i min regnjacka nu. OMGGG.
Skalade en av mina sista hela morötter som jag kommer kunna äta på två år :'(
Jag. Haha. Halvmuppig bid </3
Seriöst, ja. Jag var tvungen att köpa tuggmmi. Kommer inte kunna tugga tuggummi på 2 år sen :'( Ska alltså äta upp ett helt idag. Annars kan jag ju alltid vara lite stygg och tugga tuggummi på matten ;D Om min lärare frågar varför jag har tuggummi och säger att jag ska spotta ut det så kommer jag bara säga att jag inte kommer få tugga tuggummi sen. Haha.

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0