Svar till söta Emmy!

emmy om Home sweat home:
hej alina jag kollar bloggen varje dag och längtar tills du gör ett videoinlägg kan du göra det :D


Svar: Hej, först och främst tack för att du följer bloggen!:D För det andra så gör jag gärna en till videoblogg ska bara komma på något att videoblogga om. Tyvärr blir det ganska dålig kvalité som det brukar bli när jag gör egna videobloggar och Klara inte är med. Eftersom att jag använder min iPod då. Men ge mig några förslag om vad jag ska videoblogga om så fixar jag en videoblogg åt er!;)




Söta Små Kommentarer
Postat av: emmy

du kan t.ex berätta om vilken din favo outfit elr vad du har gjort i skolan vissa ditt rum hur det ser ut eller hela ditt hus det spelar typ ingen roll eller om du har shoppat något kan du vissa vad du har shoppar och vad dina favo produkter är elr hur du fixar dig på morgorna :P//emmy<33

2012-02-04 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0