Skidåkning x 7

Åker nästan varje dag ju. Haha. det är sjukt skoj. Kommer inte åka imorgon eftersom jag har ridning och för att mitt blåmärke ska få vila lite :3 Men jag villåka ändå :3 Haha. Bjuder på lite bilder från idag innan jag ska sova :)
Ehe :3
Mina kinder blev helt röda och kalla. Men efter att jag hade duschat så var de varma istället xD
Åh. Hatar när bilder ska förstöras såhär :3
Det vid knät är bara ett skrapsår. Blåmärket är längre ner och syns på bilden. Uäck vad äckligt det ser ut irl :3
Got natt alla :D
Kan ju nämna att jag sover 100 gånger bättre när jag har varit ute och åkt skidor innan :D

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0