Sean Banan :3

Seriöst. Han äcklar mig sjukt mycket, så går han vidare också. Uäk. Ska bara gå och spy lite nu :D Haha. Skoja. Men seriös. Han äcklar mig. Liv jag har som skriver om Banansaken då. Haha.
Melodifestivalen blir bara sämre och sämre för varje år. Uääääk.
Tillbaka till verkligheten. Haha. Jag sitter nu och tittar på Melodifestivalen. Nu ska vi få veta vilka som skickas till final. Jag tror att Sean Bananäckel går till final bara för att han är han. EUUUUUUUUUW.
Melodi nummer åtta gick vidare i alla fall :3 Allts seriöst. De säger melodi. Altså nananananana(det är en melodi ju).

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0