Ridning med Roberta :*

Hej hej :) Idag så red jag Roberta. Det gick sjukt bra och hon gjorde precis som jag ville, ibland var hon faktiskt lite för snabb, haha. Men hon är ju en gammal gallophäst ;D Jag som brukar tycka att hon är seg att hoppa, haha. Men hon var som sagt sjukt duktig :) I slutet när det var kanske en minut kvar så ramlade jag av tack vare att någon person smällde igen en dörr så att Roberta blev skrämd :( Det höll på att gå illa. Men hon ställde sig snällt precis bredvid mig. Duktig surpålle ;D Hon tyckte det var sjukt kul att hoppa i alla fall. Det gick sjukt snabbt ;)

Sen så mockade jag lite åt Spirit. Hann inte sköta henne eftersom hon gick i hagen hela tiden. Åååhh. Hälsade på henne i alla fall och hon nafsade på min jacka som vanligt ^^ Gav henne en liten morotsbit sen ;* Hon och en privathäst som heter Electra (tror jag ;D?) har blivit bra vänner visst ;D De är grannar och sånt. Men Spirit gillar Lucy också, de brukar springa runt och busa ;D

Har ju fått min tandställning nu också :) Den känns inte så mycket, har fått två skavsår bara som min tandställning fasnar i :3 Fick bara i överkäken idag, får i underkäken om ca ett halvår. Underkäken tar visst kortare tid. Ähhh. Ska ta en alvedon innan jag går och lägger mig också :3
Tror inte att jag bloggar mer idag :3 Ska arbeta lite i gimp. Har hittat ett ställe som tipsar om lite redigerings saker ;D Men kanske jag slänger upp något inlägg :*

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0