Ridning idag ;)

Idag så har jag varit i stallet och ridit :) Jag fick Freija, vilket var lite förvånande eftersom jag inte var bland de 4 första att välja. Haha. Det gick i alla fall sjukt bra. Visste inte om jag skulle rida barbacka eller inte. Men tillslut så hoppade jag av och sadlade av. Jag red alltså barbacka. Det var jätteroligt och Freija var sjukt pig och lätt att rida och arbeta med.

Den enda nackdelen med henne var att hon inte ville göra halt. Haha. Hon var faktiskt bekvämare att rida barbacka på än vad jag hade trott. Men hennes gallop var, vad säger man? Kantig. Haha. Alltså inte så jättebekväm. Men hon var riktigt stabil, och jag måste ju verkligen ha övat upp min balans sjukt mycket ju :)
De som inte mäker att jag överredigerat bilen är sämst. Haha.
I alla fall, efter ridlektionen så tog jag in tre hästar från hagen, Spirit, Greta och Fläcken (ALinas älskling ;D). Sen så skötte jag om 'spiritsötisen :* Hon var inte alls så pigg som hon brukar vara. Tror att om man inte ger henne morötter så blir hon relativt lugn. Haha. Det fungerade ju ;D Hon stod stilla.

Imorgon så ska jag till Alina och såsa där. Vi ska fixa med bloggen och fota till bloggen. Vi hade tänkt att vi ska fixa en helt ny design och header till bloggen. Denna gång egengjord :D Men vi är inte direkt jätteduktiga på kodning. Så vi fixar nog mest bilder först och främst, sen så fixar vi nog kodningen sedan :)

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0