Otursdag eller ;D?

Känns som om jag har världens otursdag idag. Först så halkar jag massor av gånger på väg till bussen, sen blir jag hes, måste titta på två sjukt tråkiga filmer på hemkunskapen, måste stressa ihjäl mig för att hinna klart med en bild på bilden och blir såklart sjukt sur på alla och svarar inte när de pratar med mig, håller på att missa bussen, måste vänta på en annan buss i 20 min, halkar massa igen, har ner en sak från väggen och blir sjukt sur och fustrerad så jag börjar gråta och får inte in några bilder på min dator. Lyckad dag eller?

I alla fall så har jag såklart sträckt mig på vänstra sidan i halsen och har ont vid höften på höger sida. Asså wäää. Det enda som jag lyckats med idag är att jag kunde koppla in min ritplatta utan problem. Woho... -.- Fick också hem min jacka idag. Ska nog göra ett videoinläg imorgon när jag ändå slutar tidigt. Ska nog fixa ett tidsinställt inlägg tills på fredag. Har n ganska spännande, hemsk, plågfyld och blodig dag på redag. Haha. Nu ska jag gå och sova :) Godnatt :)

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0