Min flygtur ;D

Idag så har jag åkt skidor från ca klockan sju till tjugo i nio :) Träffade Lina där så hon tvingade mig att åka lite gupp, eller tvingade och tvingade, jag ville ju åka själv också ;D Pappa åkte med oss också en stund :) Sen behövde han hämta Maja :( Men asså näst sista gången vi åkte skulle jag åka upp på ett gupp och sen ner. Det gick ju bra. Hahah. Åkte för snabbt över det och flög upp i luften. Kan ju inte hantera så hööga hopp ännu, så såklart så landade jag på rumpan när jag kom ner ;D Men jag satt och skrattade i alla fall.
Innan, när jag åkte första åket så ramlade jag och gorde illa mitt ben, så nu haltar jag lite xD Men det kommer nog vara bra tills imorgon :D Har ont på samma ställe på andra benet också :3 Haha. På onsdag så ska jag åka med skolan :D Kommer dö, men har blivit bättre nu. Känn på den Helle :D
Detta inlägg skulle ha publicerats i måndags, men datorn var sjukt seg då. Så ja. Ni får det nu ;)
Nu ska jag gå ner och sitta i en timme med matten. Jag känner mig som bilden. Ta bort tungan bara ;D

Söta Små Kommentarer
Postat av: Emmy

Dagens blogg idag va me <3

Jättefin blogg <3

2012-02-16 @ 20:20:38
URL: http://emmyclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0