Matte uppgiften klar!

Ja. Redan. Haha. Min mattelärare sa att den skulle bli svår till slutet. Men det var ju sjukt lätt alltså. Okej, det handlade om kattålder, och jag har ju katter. Så jag kan ju jämföra med något. Haha. Vem visste att det fanns matematik i saker som rörde sig om katter? Haha. Man skulle sitta i en timme, och det gjorde jag. Haha.
Såhär ser jag ut när jag pluggar :D
Mobba inte bilden. Jag försöker faktiskt le med öppen mun innan jag får massa metall på tänderna.
Hur gammal blir en katt? Ja du. Mikro är 16 år ;D
De är så söta ju ;*
Ni måste hålla med om det ju :)
MuppTaco :D

Söta Små Kommentarer
Postat av: VICKANY- mode&tips! DAGENS BLOGG PÅGÅR

följas via bloglovin?:D

2012-02-17 @ 00:44:14
URL: http://vickany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0