Godmorgon :D

Godmorgon alla :D Mår supermycket bättre idag och ska nog till skolan imorgon :D Eller jag SKA dit. Annars blir det ingen ridning. Man är sjuk i 5 dagar och sen så är man torr över hela kroppen. Woho... I alla fall så hatar jag att vara sjuk. Plus att man tappar aptiten helt. Så nu sitter jag här jättehungrig, även fast jag har ätit frukost. Åh. Att äta en kyklingbit och lite nudlar räckte igår. Men inte idaag. Wää.
Jag vill till dendära backen och åka skiidor.
Dehär sötnosen sover bredvid mig på skrivbordet. Jag tog ju hennes plats på stolen. Hahha. Tror hon gillar värme? Katter -.-

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0