29 februari

Förlåt för att jag inte har bloggat sen igår, men jag sov hos Frida med Helle och hade askul. Vi tittade på en film, spelade något wierd spel och hade det awesome. Idag så vaknade jag hos Frida såklart ;D Vi tittade klart på filmen som vi såg, spelade något spel, käkade frukost och sedan så gick jag hem i det underbara vårvädret. Åh, det var typ 10 grader ute ju, underbart.

Jag har även fotat Maja (lillasyrran) och hennes kompis Olivia till deras nya header. Ska designa deras blogg eftersom de är för lata för att göra det själva, haha. Det gick väl sådär, haha. Vi drog fram någon såpbubblesak och hade skoj i alla fall. Fast jag fick damp på dem några gånger, haha. I alla fall så kan ni ju se själva hur det gick...
För er som är halvt tröga så halkade de båda på gräsmattan när de hoppade. Fail.

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0