Bilder från idag ♥

De håller på med snökanonerna i backen! Snö på nyår! Ja! I alla fall. Nu ska jag bjuda på bilder från idag och på min outfit idag. Haha! Enjoy it! Ja, jag är världens no lifer som går dit och tittar, jag vet... Jag hade roligt med min spargris och mina pengar. Haha! Så lite flummidum bilder kommer också. Idag har jag inte gjort något speciellt egentligen. Har bara vilat upp mig inför imorgon!
Ser ut som världens anorexia barn där. Haha...
Haha. Min jacka gjorde så att jag såg riktigt stor ut. Haha...
Min outfit idag.
Stickad tröja - HM
Linne - JC
Byxor - JC
Min jacka som jag har på bilderna när jag är utomhus - JC
Skor - Vet inte...

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0