Klara

Mitt namn är Klara och jag är född 1997-12-29. Jag är alltså fjorton år gammal. På fritiden gillar jag att rida, sköta Spirit, fotografera, rita och vara med vänner. Jag har blont hår, blåa ögon och är ca 165 cm lång. Mina favoriträtter är köttslamsor och ost och skink paj. Jag älskar att vara flummig, men är inte det så ofta. Vilket är synd. Haha!
Jag har tre katter som heter Klony, Mikro och Taco.
Mikro är en hona på 16 år. Född 1995.
Taco är en hona på 4 år. Född 2007.
Klony är en hane på 6 år. Född 2005.
Jag gillar att rida och har en sköthäst som heter Spirit som jag sköter på fredagar. Hon är född 2006 och är 6 år gammal.
Bilden kan inte bli större. Tyvärr. Usch...
En bild på mig då.
En väldigt seriös bild. Haha!

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0