Alina

Hej! mitt namn är Alina och jag är född 1999 - 04 - 03. Jag är alltså 12 år gammal. På fritiden gillar jag att rida, fotografera, spela innebandy och vara med kompisar. Jag har brunt långt hår med blå, gröna ögon och är ca. 167 cm lång. Min favoritmaträtt är sallad och jag tål inte jordnötter.
Jag har två katter, Max & Måns och så har jag en hund, Charlie.
Max är då tvilling med måns och dom är födda 3 maj 2004, alltså så är dom 6 år ;)
Har tyvärr ingen bild på Måns just nu, men han är orange färgad med lång päls.
Charlie är våran senaste tillskott, han blir 4 den 18 Januari 2012
Tidigare var jag skötare/medryttare på hästen FoxyMaid men efter att jag var med i en skada med hästen så har jag slutata rida den :( Men jag rider nu andra hästar.
Och så två fina bilder på lilla mig ;)
// Alina

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0