God kväll alla små söta ostron :*

Sitter med min ritplatta framför den "stora" datorn och längtar ihjäl mig tills jag får pappas dator. Försöker komma på något roligt att rita. Skulle kanske kunna tipsa om hur man får en intressant blogg. Går in på ganska många bloggar dagligen. Vissa inlägg som bloggaren gör är bildlösa. Det blir inte lika roligt att läsa. Förstår ni ;)?

Men i alla fall så ska jag fortsätta att arbeta på en bloggdesign. Inte hit tyvärr, utan till en kompis :) Om du vill ha en är du alltid välkommen att mejla mig på [email protected]. Är tyvärr inte så jätteduktig på kodning. Men bildredigeringen är en annan femma ;D


- Arkivbild -

Söta Små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du?:
Vill du komma ihåg dig?

Skriv din e-post: (bara så att vi ser!)

Skriv din bloggadress här!:

Skriv här om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0